Restoran za poslovne ručkove

Korporativne proslave događaji su koje organizuju kompanije ili firme, kojima žele da proslave neki poslovni uspeh, obeleže jubilej, početak ili uspešan kraj nekog projekta, a tu su i dobrotvorni skupovi ili praznici koje kolektivi organizuju povodom Nove Godine, 8. marta i slično.

Možda Vam organizacija poslovnog ručka deluje jednostavno u odnosu na neke druge i veće proslave, ali joj trebate pristupiti jednako ozbiljno i odgovorno.

Kakav treba da bude restoran za poslovni ručak

Kada birate restoran za poslovni ručak, preporuka je da on bude prijatnog ambijenta i dovoljno prostran da Vaše zvanice imaju komoditet. Najbolje je da izbor "padne" na restoran koji već ima iskustva u organizaciji ovakvih događaja.

Ambijent restorana treba prilagoditi događaju, tako da nema suvišne dekoracije. Želite da Vaše zvanice primete dobar ukus za detalje i osete duh elegancije.

Termin ručka ne bi trebalo da se poklapa sa nekim drugim događajem u restoranu.

Ukoliko je događaj takav da podrazumeva prezentacije, držanje govora ili obraćanje gostima nekim drugim povodom, proverite tehničku opremljenost restorana.

Unapred odlučite da li želite da gosti budu posluživani od strane osoblja, ili ste za švedski sto. Na osnovu toga, ugovorićete detalje i odabrati adekvatan meni. Ukoliko su Vaši gosti stranci, jelovnik obavezno mora da bude prilagođen očekivanom verskom opredeljenju i običajima u njihovoj zemlji.

Kako da dočekate goste na poslovnom ručku

Podrazumeva se da ćete u restoranu biti pre nego dođe i prvi gost.

Kao dobri domaćini, na ulazu ćete dočekati zvanice, rukovati se sa njima, a osoblje zaduženo za organizaciju sprovešće ih do određenog stola. Potrudite se da zapamtite njihova imena, kako bi kasnije komunikacija bila prisnija.

Budite srdačni i opušteni, kako bi se Vaši gosti osećali dobrodošlima i da bi im bilo prijatno.

Gostima se najpre nude pića ili kafa, dok će jelo uslediti kasnije.

Obiđite stolove sa zvanicama, upitajte ih da li im je nešto potrebno, proćaskajte… Budite ljubazni, ali ne i dominantni u razgovoru. Budite opušteni, ali zadržite profesionalnost.

Osetljive teme poput politike, verskih opredeljenja i privatni problemi, veliko su ne na poslovnim ručkovima.

Nakon poslovnog ručka, zahvalite gostima na dolasku, recite da Vam je bilo zadovoljstvo da budete njihovi domaćini i da se nadate skorom viđenju i okupljanju lepim povodom.

Kako se obući za poslovni ručak

Na poslovni ručak ide se u formalnoj odeći. Kada je reč o bojama, izbegavajte upadljive. Za izbegavanje je i odeća koja pokazuje previše, preopuštena je ili privlači previše pažnje. Nastojte da odećom zadržite profesionalnost, a da Vam istovremeno bude udobno i da se osećate samouvereno, jer to može uticati na vaše ponašanje i izgled pred kolegama i klijentima.

Ambijent restorana Kristal može biti prilagođen organizaciji Vašeg poslovnog ručka.

U zavisnosti od broja gostiju nudimo Vam dve sale. Mala je namenjena poslovnim ručkovima za do 40 osoba, a u velikoj možete primiti do 160 zvanica.

Uspešno organizovan poslovni ručak Vaše firme smatramo i sopstvenim uspehom. Kao restoran sa dugogodišnjim iskustvom, znamo koliko je istrajnost važna i nadamo se da ćete nam se rado vratiti i svaki jubilej podeliti sa nama.